Bugun...


En sağlıklı yağlar...

En sağlıklı yağlar...
+ -

Yağ yemek her zaman kilo almamızı sağlamaz. Bazı yağlar var ki, vücudumuza hiçbir zararının olmamasının yanı sıra bir de yararları var. Haftada en az bir defa tüketmeniz gereken en sağlıklı yağlar...

 

undefined
 
Yağ yemek her zaman kilo almamızı sağlamaz. Bazı yağlar var ki, vücudumuza hiçbir zararının olmamasının yanı sıra bir de yararları var. Haftada en az bir defa tüketmeniz gereken en sağlıklı yağlar...
2
undefined
 
Avokado: Avokado, isterseniz her gün rahatlıkla tüketebileceğiniz eşsiz bir meyvedir. Vücudunuzun ihtiyacı olan vitaminler ve iyi tekli doymamış yağ asitleri ile doludur. Sindirime yardımcı olan avokado, uzun süre tok tutar, kanserle savaşır, cildi güzelleştirir. Avokadoyu sabah, öğle ya da akşam yemeklerinde kullanabilirsiniz.
3
undefined
 
Yağlı balık: Somon gibi yağlı balıklar sağlığınız için harikadır. Artrit, kalp hastalıkları ve bir sürü başka hastalığın önlenmesine yardımcı olacak bir tür yağ olan omega 3 bakımından zengindir.
4
undefined
 
Sızma zeytinyağı: Düzenli zeytinyağı tüketenlerin daha uzun yaşadığını biliyor muydunuz? Zeytinyağı, beslenme rutininize mutlaka eklemeniz gereken bir besin. Salatalarınızı, yemeklerinizi zeytinyağı ile tüketmeye özen gösterin. Zeytinyağının da sızma olanını tercih edin
5
undefined
 
Tam yağlı yoğurt: İnsanlar, az yağlı yoğurdun daha sağlıklı olduğunu düşünür, ancak genellikle düşük yağlı şeyler daha fazla şeker içerir. Tam yağlı yoğurt iyi yağlara sahiptir ve dolu olduğu sağlıklı probiyotikler sayesinde sindiriminizi geliştirir.
6
undefined
 
Kuruyemiş: Kuruyemişler sağlık için en doğal yağları içeren besinlerdendir. Ceviz beyin sağlığı için harikadır ve kardiyovasküler sorunları önler, bademler antioksidanlarla doludur, fıstık önemli bir selenyum kaynağıdır. Ara öğünlerinize kuruyemiş tüketmeyi alışkanlık haline getirin. Kuruyemişlerin çiğ olanından tüketmek de daha sağlıklıdır, unutmayın.
7
undefined
 
Yumurta: Yumurtanın yüksek bir protein kaynağı olduğunu hepimiz biliyoruz. Yumurtanın sarısı da iyi yağlar ve ihtiyacınız olan tüm vitamin, mineral ve amino asitleri içerir. Kolesterol konusunda endişeleniyorsanız, haftada birkaç yumurtanın kolesterol seviyenizi yükseltmeyeceğinden emin olabilirsiniz.
8
undefined
 
Hindistan cevizi yağı: Hindistan cevizi yağı, tüketilmesi en sağlıklı yağlardan biridir. Pişirilmesi de sorun olmayan bu yağı kızartma yaparken de kullanabilirsiniz. Hindistan cevizi yağını pek çok şeyin içine ilave edebilirsiniz. Bu besini bir güzellik ürünü olarak kullanabileceğiniz gibi tatlı ve kahvelerinize de ekleyebilirsiniz.
9
undefined
 
Ghee: Sade yağ olarak bilinen ghee, inek sütünden yapılmış tereyağından elde edilen, yağın en katkısız halidir.



Kaynak: Ajans

Bu haber 837 defa okunmuştur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER HABERLER
FOTO GALERİ
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
VİDEO GALERİ
YUKARI